top of page

הסעות לקבוצות

נסיעה לקבוצה עשויה להיות נוחה, נעימה ומהירה. וזאת בתנאי שמארגן הנסיעה משכיל להזמין את השירות אצל חברה מתאימה



שאם לא כן – הנסיעה עלולה להיות חוויה מורטת עצבים שפוגעת באווירה ובהרגשה של כלל הנוסעים. חשוב להבין שלא כל חברה מסוגלת לעמוד בציפיות של הקבוצה. כי הסעות זה עניין מורכב שדורש הרבה מאוד מהחברה וגם מהנהג. ועם כל הרצון הטוב לא כל אחד מסוגל לספק את השירות הזה בשלימות.


חברה מומלצת עבור הסעות לקבוצות

אחת החברות המומלצות ביותר בענף ההסעות מוכרת בשם טיולי גילי. מסתבר שגם אתם ראיתם את האוטובוסים החדישים של החברה משייטים על הכבישים ברחבי הארץ. בואו והכירו מקרוב את החברה ואת היתרונות שלה. אולי גם לכם תוכל החברה לספק את השירות המושלם של הסעות לקבוצות – בדיוק כפי שאתם רוצים שיהיה?


טיולי גילי – על הוותק והניסיון בענף

חברת טיולי גילי הינה חברה מובילה ומוכרת בענף ההסעות, וזאת בגין היותה חברה וותיקה שהוקמה לפני למעלה משלושים שנה. עשרות שנים של מתן שירות בהחלט משפרים את ההתנהלות ומקנים למנהלי החברה ולכל העובדים בה את היכולת להעניק לכל לקוח ולכל מזמין נסיעה מענה מעולה ומותאם במיוחד. אך היתרונות של החברה הם הרבה מעבר לניסיון ולוותק בענף. כי טיולי גילי משקיעה כל מאמץ כדי להבטיח שכל מזמין נסיעה מקבל את הטוב ביותר, והקבוצה מגיעה למחוז חפצה שבעת רצון ומרוצה מנסיעה מהנה ומושלמת.



מהם היתרונות של החברה?

  • רואה את הנוסעים – כחברה שמאמינה בחוויית נסיעה, טיולי גילי משקיעה בהעצמת החוויה של הנוסעים. בחברה עושים כל מאמץ לאפשר לכל קבוצה לנסוע למחוז חפצה בנוחות מקסימלית. וזה כולל היבטים שונים במהלך הנסיעות וכן בהכנות לקראתן. אין פלא שלקוחות החברה חוזרים ומזמינים שוב ושוב. כי כאשר הקבוצה נינוחה ומרוצה כל כך – זה הסימן הטוב ביותר.

  • צי רכבים חדיש – טיולי גילי מחזיקה ברשותה צי רכבים חדיש ומתקדם. הצי כולל אוטובוסים, מידיבוסים וגם מיניבוסים. כך ניתן להתאים לכל קבוצה את כלי הרכב המתאים לה מבחינת הגודל והקיבולת.

  • תחזוקת כלי הרכב – בטיולי גילי מתחזקים את כל כלי הרכב באופן שוטף ברמה גבוהה מאוד. זה כולל בדיקות בטיחות, פעולות ניקיון וביצוע תיקונים בעת הצורך. לא פלא שכאשר תעלו על האוטובוס של החברה תחושו כי אתם עולים לכלי רכב מטופח ונקי.

  • בטיחות – נושא הנסיעות הינו נושא שמצריך הרבה מאוד אחריות וחשיבה על פן הבטיחות. החברה פועלת על פי כל התקנים, והיא גם נושאת את האישורים הנדרשים, אלו מאשרים את רמת הפעילות של החברה ואת היותה עובדת בהתאם לדרישות של משרד התחבורה וכן של מכון התקנים.

  • הסעות לכל מטרה – טיולי גילי מתמחה במתן שירותי הסעות למגוון מטרות. בין היתר היא מבצעת טיולים לכל רחבי הארץ, נסיעות מאורגנות לחתונות, נסיעות לעובדים וכן נסיעות לתיירים.

  • נהגים מנוסים – העבודה של הנהג משפיעה במידה רבה על האווירה באוטובוס ועל הצלחת הנסיעה. לכן אנחנו בוחרים את הנהגים שלנו בקפידה. בוחנים את ההתאמה שלהם לתפקיד ומוודאים שהם אנשים אדיבים ושירותיים שדואגים לספק לנוסעים את הנסיעה באווירה הולמת ובאדיבות מקסימלית. הם בקיאים בכבישי הארץ ויודעים כיצד לנהוג ביעילות ולהגיע אל היעד בדרך הנכונה והמהירה ביותר.


הזמינו אצל טיולי גילי – ושתהיה לכם נסיעה מוצלחת


מתכננים טיול לקבוצה? יוצאים לנסיעה בת מספר ימים? מארגנים טיול לתיירים? אין ספק שטיולי גילי זו החברה שתענה על הצורך שלכם ותוביל אתכם בבטחה ובמלוא ההנאה למחוז חפצכם. היו חלק ממעגל הלקוחות המרוצה שצברה החברה במהלך שנות הפעילות שלה, וגלו כי נסיעה מאורגנת עשויה להיות נעימה, מהירה ונוחה ביותר!


  • Whatsapp
bottom of page