top of page

הסעות עובדים לבתי חולים

הסעות עובדים היא משימה שתמיד נחשבת חשובה ובו זמנית מורכבת, אך כאשר מדובר בעובדי בית החולים, הרי שהמשימה מורכבת פי כמה, וזאת כי מדובר בכמות גדולה של עובדים,


מדובר בעובדים שזה עתה סיימו משמרת ארוכה ועל כן חשוב שהם ינצלו את זמן המנוחה כראוי (ולא על הכביש), מדובר בעובדים שהרבה פעמים המשמרות שלהם משתנות ומדובר בעובדים שמקבלים התראות מעכשיו לעכשיו, ועל כן כל מערך התפעול צריך להיות מאוד ממוקד, מידי, מסודר ומקצועי.


להזמנת שירותי הסעה לעובדים בבתי חולים חייגו: 03-9313888


חשיבות מענה מידי וגמיש

מה עושים אם פתאום מקפיצים את הרופא או האחות באמצע הלילה? מה קורה אם לאחר משמרת ארוכה נדרשים לחזור הביתה, מה קורה אם זמן החפיפה עם הרופא המחליף מתארכת? ובכן אין ספק שכשמדובר בהסעות שמיועדות לעובדי בית החולים.


שירותי ההסעה מאוד חשובים ובו זמנית עליהם להיות גמישים, כי אין לצפות מרופא שזה עתה סיים משמרת ארוכה שייכנס לרכב ויהיה מספיק מרוכז לנהוג, וכן יש לצפות שגם אם השתנו זמני המשמרות, עדיין תימצא הסעה זמינה. אי לכך אין להזמין כל מערך הסעות, אלא יש לוודא שמדובר בגורם מסודר בעל ניסיון עשיר, ויש לוודא שלצד צי של כלי רכב, גם קיימת תוכנה ייעודית שמאחורי הקלעים מסייעת לסנכרן בין צורך למענה מסודר, מידי ובטיחותי.


הסעת עובדים - אתגר לצד פתרון ממוקד

שעות לא שגרתיות, התראות קצרות מועד, סידורי עבודה מורכבים ומגוון יעדים שבהם פזורים אנשי הצוות. עם כל אלו נדרשים להתמודד מערכי ההסעות בתחום, ועל כן הכרחי לנהל לוח זמנים מדויק וקבוע, כך שיתאפשר הן להעניק שירות רציף וידוע מראש והן לענות על סך הצרכים שצצים מעכשיו לעכשיו, וזאת מתוך ההבנה שהזמן הפנוי של עובד מערכת הבריאות יקר ערך ועל כן יש לכבדו ולהציע לו פתרונות מתקדמים, קרי שימוש בתוכנה חכמה שמסייעת לנהל את מערכת ההיסעים לצד סדר מופתי וגמישות מרבית.


תקנים היגיינה ועוד

לצד סדר וגמישות, על שירותי הסעות עובדים לבתי חולים לעמוד בדרישות נוספות. כך למשל חשוב ביותר לעמוד בתקני ההסעות (תקני ISO 9001 ות"י 9301), להחזיק צי ייעודי וגמיש עבור כמות משתנה של עובדים, לשמור על רף גבוה של היגיינה (במיוחד בתקופה זו) וכמובן שהכרחי להיות בקשר רציף עם הצרכים המשתנים של בית החולים.


הסעות עובדים - הרבה ומעבר להסעה

כאשר מסיעים עובדים לבית החולים, חשוב להבין שמלבד הצורך להביאם בבטחה חזרה הביתה (או למשמרת הבאה), גם צריך להעניק להם את התנאים הנוחים ביותר, ולו על מנת שיוכלו לתפוס תנומה נעימה, לעבור בנוחות על החומר הרפואי ובאופן כללי על מנת להטיב עד כמה שניתן את התנאים, ועל כן אנו ב"טיולי גילי בע"מ" משקיעים את המיטב בכדי לספק לנוסעים תנאים ללא מתחרים. מה זה כולל? מושבים מרווחים, מערכת שמע איכותית, טלוויזיה, מערכת DVD, WIFI וכדומה, כך שהנוסעים זוכים לנצל את הזמן החופשי באופן כמה שיותר נינוח ונעים.


בטיחות מעל הכול

עובדי בית החולים מודעים היטב לנזקי תאונות הדרכים ופה חשוב לציין שבראש ובראשונה חיוני לשמור עד כמה שניתן על עמידה בתקנים ולעשות מעט מעבר, ואכן טוב לדעת שרכבי החברה עוברים בדיקות תקופתיות, נחשבים מתקדמים מבחינת אמצעי בטיחות וכדומה.


מכאן שאם מחפשים אוטובוס סטנדרטי ואם מחפשים מיניבוס בינוני או קטן, היו רגועים שכל כלי הרכב בטיחותיים והנהגים מקצועיים ועוברים הכשרה תקופתית, כך שהעובדים יחושו בטוחים להגיע לעבודה, לא יאחרו למשמרת ובאופן כללי יידעו שקיים גוף מקצועי שמודע לשעות העבודה שלהם ולסך הצרכים המקיפים בתחום.



  • Whatsapp
bottom of page