top of page

הסעת עובדים חיוניים

אנו הישראלים טובים בהרבה דברים, אך בכול הנוגע לעמידה בזמנים, אין ספק שיש לנו עוד הרבה מה ללמוד מהאירופאיים, ועל כן בעוד שניתן לאחר לאירוע חברתי, הרי שלמקום העבודה לא ניתן לאחר, ובטח כאשר מדובר במקום עבודה שבו העובדים מחולקים למשמרות, שבו הלקוחות תלויים בהגעה של העובד כדי לקבל שירות, שבו מגוון פרויקטים זקוקים לעובדים כדי להמשיך תפעול רציף וכדומה. מכאן שלא מעט עסקים מחליטים להטיב את מעטפת תנאי העבודה באמצעות שירותי הסעה ייעודיים.


יתרונות שירותי הסעת עובדים

  • אם בדיוק מסיימים משמרת ארוכה אין צורך לשבת מאחורי ההגה.

  • לא צריך לחשוש פן מאחרים למקום העבודה.

  • לא לחוצים כיצד להגיע למקום העבודה אם פתאום זמני המשמרת השתנו (שירותי ההסעה פועלים באופן מסונכרן מול צרכים משתנים).

  • מדובר בהיבט שנחשב כהטבה בתנאי העסקה, כי לא רק שאין צורך לשלם על דלק, אלא גם נמנעים מתחבורה ציבורית.

  • התנאים בתוך הרכבים נחשבים מאוד מפנקים, הם כוללים מערכת שמע איכותית, מושבים גדולים ומרווחים, טלוויזיה, ,WIFI מערכת DVD וכדומה.

  • ההסעה מופקדת בידיים של נהגים מקצועיים.

לא רק העובדים יוצאים מורווחים


ציינו שהעובדים מעדיפים להגיע למקום העבודה בהסעה מסודרת, אך פה נציין שגם בית העסק מרוויח לא מעט. בזכות שירותי הסעת עובדים חיוניים בית העסק ממזער תאונות בדרך ובחזור ממקום העבודה, הוא מרוויח עובדים שמגיעים ביחד ועל כן קצב העבודה הרבה יותר מסונכרן, הוא מרוויח עובדים שזוכים לזמן איכות בדרך לעבודה (כך שנרקמים קשרים בינאישיים ואף העובדים הרבה פעמים מנצלים את הזמן בכדי לסגור פינות) ובאופן כללי בית העסק מרוויח עובדים מרוצים שמרגישים הרבה יותר מחויבים.



בהתאם לתקני הקורונה

כיום בעידן הקורונה לעובדים חיוניים יש משמעות רבה, וחובה להקפיד שכל עובד ישמור על בריאותו, ולו בדרך הלוך וחזור ממקום העבודה, ועל כן מרגיע לדעת ששירותי הסעת עובדים חיוניים מיישרים קו עם הנהלים. מה זה אומר? לפני העלייה להסעה נבדק חום, בכול שורת מושבים יימצא רק נוסע אחד, בעת העלייה והירידה נשמר מרחק בין העובדים, העובדים עולים לרכב רק עם מסכות, לא יושבים בסמוך לנהג וכדומה, משמע העובדים גם זוכים להגיע למקום העבודה בתנאים בטוחים ונוחים, והם גם רגועים שהם חלילה לא ידבקו בנגיף, וזאת כיוון שהם נהנים מהסעה ששומרת על מיטב הכללים.



עמידה בתקני בטיחות

עם כל הכבוד לקורונה, גם שמירה על תקני הבטיחות הרגילים מאוד חשובה, ועל כן מרגיע לדעת שחברת "טיולי גילי" פועלת בהתאם לרישיון משרד התחבורה וברשותה סך האישורים והרישיונות מטעם מכון התקנים. בנוסף, רכבי החברה נחשבים מאוד מתקדמים ובטוחים והחברה מחזיקה בסך הביטוחים הנחוצים, כולל כאלו שנוגעים להסעות מיוחדות. מכאן שאם מבקשים להעניק לעובדים את התנאים האידאליים, אם מבקשים לוודא שהעובדים מוגנים ושיום העבודה יתחיל כמתוכנן (וללא איחורים מיותרים), הרי שבהחלט שווה לחבור לשירותי הסעות עובדים.



עבור כל כמות ולצד תיאום מושלם

יש מקומות עבודה שמחזיקים בכמה עובדים בודדים בכול משמרת ויש מקומות עבודה שמחזיקים בכמה עשרות עובדים בכול משמרת, ועל כן טוב לדעת שקיימים מגוון פתרונות, כולל רכבים שמיועדים ל-60 עובדים, ל53 עובדים, ל35 עובדים, ל20 עובדים וכדומה, כך שבהחלט קיים מענה מלא שמעניק התייחסות לצרכים משתנים, משמע גם כיום כשלא ניתן לשבת האחד ליד השני, עדיין כולם זוכים להגיע למקום העבודה בבטחה. שנסכם? אם מחפשים לשמור על העובדים החיוניים יש הרבה דברים שאפשרי לעשות, אך בכול הנוגע להגעה וחזרה ממקום העבודה, בהחלט ניתן לסמן וי על המשימה.



  • Whatsapp
bottom of page