top of page

חברת אוטובוסים פרטית

ניתן לחלק את כלל האוטובוסים לשתי קבוצות עיקריות. אוטובוסים שמשרתים בחברת אוטובוסים ציבורית לעומת אוטובוסים של חברה פרטית. הבה ונפרט את ההבדלים בין שתי סוגי החברות הללו.


אוטובוסים רבים עושים את דרכם על הכבישים. כל אוטובוס מוביל קבוצת נוסעים מסוימת אל מחוז חפצה. אך ניתן לחלק את כלל האוטובוסים לשתי קבוצות עיקריות. אוטובוסים שמשרתים בחברת אוטובוסים ציבורית לעומת אוטובוסים של חברה פרטית. הבה ונפרט את ההבדלים בין שתי סוגי החברות הללו.


מהי חברת אוטובוסים ציבורית?

חברת אוטובוסים ציבורית הינה חברה שמציעה שירותי נסיעות לקהל הרחב. שירותי הנסיעות הללו הם על פי מסלולים שנקבעו על ידי משרד התחבורה. במהלך המסלול יש תחנות קבועות אשר בהן עוצר הנהג ופותח את הדלתות.


בכל תחנה עולים או יורדים נוסעים אשר נעזרים בתחבורה הציבורית לשם הגעה ליעד הרצוי להם. נהגי התחבורה הציבורית מחויבים למסלולים המדויקים אשר הם מקבלים מידי החברה, כמו כן עליהם לבצע את הנסיעות שלהם באופן קבוע וללא שינויים לפי צרכי הנוסעים. חשוב לציין כי בנסיעות בתחבורה הציבורית יש הוזלות בהתאם לכללים – לנוסעים צעירים, לתושבים ותיקים ועוד. התעריפים של הנסיעות נקבעו על ידי משרד התחבורה.


מהי חברת אוטובוסים פרטית?

חברת אוטובוסים פרטית הינה חברה אשר מציעה שירותי נסיעות בהתאמה אישית. כלומר, כל אחד שמעוניין להוציא קבוצה לנסיעה יכול ליצור קשר עם חברת הסעות פרטית ולהזמין אוטובוס. אוטובוס מטעם חברת אוטובוסים פרטית יספק מענה מותאם אישית.


את המסלול וגם את לוח הזמנים יקבע הלקוח בהתאם לצרכיו. לרוב מזמינים אוטובוסים פרטיים עבור נסיעות מאורגנות כמו טיולים לכיתות או לקבוצות, הסעת עובדים למקום העבודה, נסיעה לאירועים וכן הלאה. בחברת הסעות פרטית רשאים לקבוע את מחיר הנסיעה בהחלטה עצמית.


החברה המובילה להזמנת אוטובוסים פרטיים

בואו והכירו את חברת טיולי גילי. זו חברה וותיקה אשר מציעה שירותים של חברת אוטובוסים פרטית. החברה מציעה מענה מושלם אשר נועד להשביע את רצון הלקוחות, ולאפשר לכלל הנוסעים נסיעה נעימה, מהירה ובטוחה. בואו וקראו על היתרונות של החברה, הסיקו את המסקנה שלכם בדבר הכדאיות להזמין בטיולי גילי את האוטובוס לנסיעה הצפויה שלכם.


מהם היתרונות של חברת טיולי גילי?

  • שירות ואדיבות מעל הכול – בטיולי גילי זוכרים כי הלקוח הוא זה שמארגן את הנסיעה, והוא צריך לקבל שירות מעולה ואדיב. ולכן אנחנו דואגים לשרת את הלקוחות שפונים אלינו בהרגשה טובה ומתוך הבנה לצורך האישי של כל אחד ואחד. לכן כל הנהגים שלנו וגם אנשי הקשר אליהם פונים לשם ביצוע הזמנות מונחים להתנהג במלוא האדיבות מול הלקוחות. וזאת על מנת לספק לכל לקוח ולכל פונה חווית שירות נעימה ואדיבה במיוחד. צי רכבים נרחב – בחברת גילי קיים צי רכבים נרחב. בין היתר עומדים לרשותנו אוטובוסים, מיניבוסים וגם רכבים קטנים יותר. כך אנחנו יכולים לספק לכל פונה את הרכב הרצוי לו – בהתאם למספר הנוסעים אותם הוא מתכנן להוציא לנסיעה. במידה ואתם מוציאים קבוצה גדולה בת כארבעים או חמישים נוסעים, נציע לכם את האוטובוסים שיובילו אתכם למחוז חפצכם.

  • אחזקה וניקיון – כשעולים לרכב ניתן לחוש מיד האם הרכב מתוחזק היטב. כמו כן אפשר להרגיש האם האוטובוס עבר ניקיון והנסיעה תהיה נעימה. אצלנו בטיולי גילי בודקים את כל כלי הרכב הן מבחינת האחזקה והן מבחינת הניקיון. כך הנוסעים שלנו יכולים להיות רגועים – כל כלי הרכב שיוצאים לאסוף נוסעים הינם רכבים שעברו בדיקות בטיחות כמו גם ניקיון יסודי.

  • נהגים מנוסים – כדי שהנסיעה תהיה חלקה ומהירה חשוב לכם לקבל שירות מנהג מנוסה שמכיר היטב את כבישי הארץ. כך הוא יכול לתכנן מסלולים ולנהוג במהירות ובבטחה. הנהגים של חברת טיולי גילי הם נהגים מעולים ומנוסים אשר יש להם ניסיון רב. הם אוחזים בהגה בביטחון ומובילים את קבוצת הנוסעים ליעדה לחיים ולשלום.


  • Whatsapp
bottom of page